Tuesday, July 29, 2008

哈哈!被人家写信来骂!!

有人写信来把我骂到狗血淋头:

Dear Sir,
I m shame to be your reader since i knew that most of my friends have stop ordered / read Nanyang.....Why ?
I believe this is not the only letter to complaint about your reporters/columnist.....especially HEE(KHOR) Kok Wai and the Penang's Goh WF,all the articles wrote by them are totally twisted and seems they have forgoten the 1st principle as a reportor must not be bias....This 2 damn bad writers take every single opportunity to attack the opposition party, or they still though now is 1960 s, ppl can not get infomations out of Nanyang ?
And start from today, i'll stop order and read Nanyang anymore !

( I m not belongs to any political parties... just fell sad to see our lovely Malaysia become a seriously twisted's country / society ....politics,economies...bla bla )

p/s : I just wonder....why under the same boss, SinChew got so many good writers / reporters / editors , especially Mr Teh Ting Shien (may be wrong spelling) - i think he is one of the best in Malaysia ( I RESPECT HIM) .....How about Nanyang ? The Malaysian Chinese really need more good quality medias / reporters instead of those 1960s mind thinking flers...thank you !

这名"读者"留下了一个洋名和姓名简写,看起来好像是个女生。
我一直把别人骂我当做是“报应”,因为我在文章里骂人岂会少了?
但从这位“读者”的反应来看,“她”很明显是行动党的支持者,更正确来说是秘书长的支持者。哈哈!看来,“有人”终于不爽要反击了。
我曾经说过,行动党是华社及华文报的宠儿,不能批评的。当他们做了政府,他们最需要的是
接受批评的勇气和雅量。但我最担心的,反而是他们比国阵更不能被人骂。
看着这些当了官的反对党议员和他们的支持者,我很怀念在1999时,认识的那一群行动党人,
那一群大家一起为了推动两线制,坚持不懈奋斗为理想的人。
那一群人,如今都当了官,我们的感情也变了。

要不要打赌?一个被支持者宠坏的执政党,很快就变成另一个民进党。
相信我!

4 comments:

eefui said...

這位讀者很”人身攻擊”啦,不爽你卻又講不出那裏不爽,為什麼不爽.

你講得沒錯,人一被寵,衰樣就出來了,哈哈
所以現在很多評論人開始罵火箭,就是要他們習慣被罵,哈哈哈

Anonymous said...

会飞天的空壳升天爆竹是一个不折不扣,不能接受评论员评论的政党。

郑丁贤的言论最近也一面倒,我也懒得不稍一顾。

还是学学你们的前辈台湾的南方塑吧,马英九不对也要鸟!这样才是称得上评论员!

Anonymous said...

我是俊伦,最近比较少看到你精辟的评论了,可能是当了编辑比较忙吧,难为你了!

我赞成你是南洋现在的最后一支笔,报馆应该给你更多空间与时间发挥。

说真的,有时真的无法苟同槟城慧芳同事的文章,就是有那种先入为主的感觉。

野兽修行 said...

不赌。看了一些人的嘴脸,心戚戚然焉。

ps;慧芳同志的文章确实偏颇了些,读之无味。